čtvrtek 19. května 2016

Ještě žiju...trochu svištím...

Letošní rok je zřejmě ve znamení velmi rychle ubíhajícího času. Nestíhám ani být smutná, že nestíhám, všechno utíká kolem mě jako kulisy v kresleňáku.....

 

 
Holky rostou jakoby je někdo zákeřný vytahoval...

 

 
Stále pracuji, ať ruce nezleniví...pouzdro na kapesníčky pro Márinku do školy...učím se skládat další origami....
 
 

 
A učím se plést různé druhy copů, mám dvě hlavičky k úpravě, tak ať nejsme pořád jen culíkaté...
 
 

 

 
 
Učím svoje holčičky, že nejlíp je člověku ve smečce....

Učím se dělat selfie...moc mi to nejde :-)

 
Občas se mi dostane malé, ale podstatné radosti a já znovu uvěřím, že všechno je jak má být...slunce od Márinky z keramiky....
 


Uvítá každého kdo vejde do našich dveří.....
 

 
 




Žádné komentáře:

Okomentovat