čtvrtek 3. listopadu 2016

Háčkované bačkory

















  


  Bačkůrková odyssea pokračuje. Moje posedlost hledáním dokonalého návodu pořád pokračuje. Našla jsem skvělý návod na dětské bačkory pro Hanýžku na blogu u Bandorky http://bandorka.blogspot.cz/2016/09/backurky-od-babicky_19.html a tak jsem je uháčkovala zkušebně. Po podobném návodu jsem toužila, je to jiný způsob než jsem zvyklá, chápete...Bačkory se povedly krásně a mě napadlo, že bych mohla udělat Márince a sobě. Pro Márinku jsem jen lehce upravila Bandorčin návod a bylo to. Pro mě to nebylo tak úplně jednoduché. Potřebovala jsem trochu víc pomoci a nakonec mi nezbylo než si přeložit anglický návod z tohoto originálu tu. Nakonec zbyl už jen manžel a ten ještě ode mě trepky nikdy nedostal tak vzhůru do toho a má je taky (moc je nenosí :-) ). Ale pořád to ještě není ono...budu to zkoušet dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat