neděle 8. ledna 2017

Přišlo mrazivo

  Přišla konečně pořádná zima. Takový ten mráz, kdy člověku mrzne nos. Já vždycky toužím po nějakém teplém futrálu na svůj dlouhý frňák. Ještě jsem žádný nesehnala, ale pátrám po něm každou zimu. Hanýžka je nadšená samozřejmě. Muldy sněhu jsou úžasné dobrodružství. Není větší potěšení než koulovat maminku cestou na autobus :-D. Márinka chce pořád sáňkovat. Gary ohrnuje nos nad tou bílou studenou spoustou z okenního parapetu. Já uplatňuju optimistické naladění když lovím Hančí ze závějí a cítím jak mi vlhko prosakuje skrz staré zimní boty....jenže....pak se podívám jak krásné jsou zasněžené stromy a jak je všechno něžně bílé...a zima mě má zas na lopatkách.

                                                                   
                                                                    V šest ráno...

 
Cestou ze školky koulovačka z prašanu :-D
 

                                                                      
                                                                              Zimní Úpa



                                                              
                                                                     Naše auto

Žádné komentáře:

Okomentovat