pátek 12. února 2016

Taška z afrických květů

Tohle je dílo dlouhodobé a značně obtížně realizované. První nápad na tašku z tohoto překrásného motivku se vynořil v mé hlavince vloni na jaře. Než jsem vymyslela materiál z něhož by se mi to líbilo byl začátek léta, zvolila jsem Doru. V létě na dovče u mých rodičů jsem začala lážo-plážo háčkovat jednotlivé motivky, hrát si s barevností a tak podobně.

Pak nastala příprava na podzim a nutost obháčkovat hlavičky mých zlatíček, takže kabelka putovala na chvilku k ledu, v listopadu jsem sestavovala přední stranu a dělala zadní a boky, v lednu řešila uši a trápila se s podšívkou a zipem a nyní voila je tu, krásná, nová...

kabelečka...je volně k prodeji, hned jak se udělá počasí nafotím ji do prodejního profilu na fleru, když ji nikdo chtít nebude asi ji adoptuju a budu milovat :-).
Motiv afrického květu je zajímavý svou tvárností a variabilitou, určitě to není naposled, co z něj tvořím. Přidávám schémátka pro šikulky háčkařky :-)
Z tohoto jsem pracovala já, přijde mi nejjednodušší :-) (nalezeno na internetu)
Z tohoto bych si chtěla taky něco zkusit...
A nakonec výrobky o jejichž realizaci uvažuji...o prázdninách bude čas...


 

2 komentáře:

  1. Tak to je opravdu překrásná kabela a věřím, že dala spoustu práce. Přeji hodně sil i do dalších realizací :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) už pracuji na další kabelce...asi je to závislost..

      Vymazat