úterý 14. června 2016

Narozeniny

Dneska jsem si uvědomila, že jsem úplně zapomněla na svoje narozeniny. Jsem kočka májová tudíž proběhly v květnu. Letos jsem je konečně po letech oslavila s mojí maminkou doma u rodičů. Maminka je shodou krásných okolností o pouhé tři dny starší než já (těch 20 let je naprosto lhostejných a já o nich nikdy nemluvím). Letos proběhly dárky vlastnoručně vyrobené, což považuji za úplně nejlepší.


 
 
Maminka upekla jeden ze svých naprosto dokonalých dortů....
 

 
 
Letos jsem uháčkovala mamce talisman na poličku k počítači, čarodějku podle návodu od Vendulky Maderské....zašila jsem do mí pytlíček s levandulí, aby voněla.
 

 
Takhle krásně jí to na poličce sluší...
 
 
 
A moje maminka mi vyrobila z hlíny záložku - stojánek na knihu který je naprosto skvělý a přijde mi geniální :-)
 

 
 
Pokud byste chtěli vidět více z její tvorby najdete ji nafleru pod nickem Pedigšmodrcha, stojí to rozhodně za pokochání :-)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat