pátek 2. října 2015

Bačkůrková oddyssea

Znáte to, když si něco namyslíte, něco chcete umět vyrobit a ne a ne se to povést? Ale nedáte pokoj dokud neuspějete....Takhle já si umanula, že se naučím uháčkovat bačkůrky, capáčky...říkejte tomu jak chcete...začla jsem hned jak jsem měla miniaturní nožičky k obutí :-) . Nejdřív se mi moc nedařilo. První výtvory nebyly nic moc...ale lepším se a nepřestávám...a ještě nejsem u cíle :-) . Mrkněte jak to semnou zatím vypadá.

První pokus...
Druhý pokus....už lepší...
Pak jsem si vzpomněla na trepky které nám háčkovala moje babička, s pecičkami na nártu a tak jsem se začala pokoušet udělat podobné...
Zatím nejlepší výtvory....ale pořád nekončím, pořád mám spoustu nápadů...třeba teď jsem vyrobila balerýnky pro Hanýžku, z bavlněného provázku, se sysalovou podrážkou a stélkou z bavlny...až přijde zpátky teplo...

 
 

2 komentáře: