pondělí 12. října 2015

Vůně podzimu....

Znáte to, podzim voní, jako...jako...jako jablka, švestky, skořice...a jiskrný studený vzduch ještě pořád zlatý sluncem. Procházky spadaným listím, stmívání když jdeme večeřet a sluníčko jako zlatá medaile těsně nad obzorem, růžovo-červené nebe a štrůdl. Ano, závin. Po mě patří k podzimu, když padají letní jablka. Jindy ho nepeču, no vážně. Tažený mi moc nejde a nikomu ode mě nechutná, ten umí jen moje maminka. Dělám z listového těsta. Ten milují všichni u nás doma. Naposledy jsem omyslem koupila těsto kde není jeden blok těsta ale pláty připravené k práci, tak jsem neudělala jeden nebo dva záviny, ale šest. Když to viděla Márinka povídá, jé štrůdlový housky a tak máme štrůdlousky :-)



Márinka si vyrobila cedulky s názvy ročních období na nástěnku, podzim napsala s roztomilou hrubkou :-D

3 komentáře:

  1. Štrůdlousky vypadají skvostně. Naladily mě na štrůdlovou notu a hned dnes se vrhnu na pečení.
    P.S. konečně jsem našla někoho, kdo má ještě mladší blog než já! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo jsem světle zelený blogger, ještě jsem všechny funkce ani nenašla, ale nevadí, aspoň je legrace, děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  2. Čichám, čichám stejnou krevní skupinu (nebo též stejný dekodér) ! :-))

    OdpovědětVymazat