úterý 13. září 2016

Jak jem těžila blog

   Blogy jsou nekonečným zdrojem zábavy, krásy a informací, což je přímo skvělé. Už velice dávno jsem se naučila, že nevím ani setinu toho co potřebuju vědět. Návody na ruční práce, recepty, tipy na nákupy všeho možného. Prostě to co matka dětí a hospodyně v domácnosti potřebuje. Chce to jen trochu času a trpělivosti a kousek štěstí, aby člověk narazil na super blog. Stalo se, narazila jsem na blog U nás na kopečku. Zaujaly mě ty fotky hned v hlavičce. Pak jsem narazila na recepty a pak...no pročetla jsem blog celý :-). Trvalo mi týden než jsem se dočetla nakonec. Mělo to úžasné důsledky (tedy kromě nevyspání). První věcí byla pozitivní nálada. Nádherné fotky, fakt, že autorka má dvě dcerky jako já. To mě neuvěřitelně nakoplo. Bylo to skvělé. Tolik krásy a pozitivity člověka nádherně zvedne. Další věcí byly recepty. Mňam. Jsem od přírody mlsná a tak peču a vařím dost ráda a dobroty z tohoto blogu jsou neuvěřitelné. Vafle, kuličky z ikea, domácí oreo atd. Neskutečná zkušenost. Mám i jiné úžasné tipy na blogy...jen vytěžit jsem je ještě nestihla, blíží se podzim a to ubývá času....Krásné dny všem.





Žádné komentáře:

Okomentovat