neděle 11. září 2016

Síla představivosti










   Dneska se budu chlubit. Moje starší dcerka je geniální výtvarnice. To si myslím já, její matka. Pořád kreslí, malujem stříhá, používá ruličky od toaletního papíru, krabice od papírových kapesníků a spousty lepenky, lepidla a barevných papírů. Všude jsou odstřižky a kousíčky lepenky, ale není k zastavení. Naštěstí. Z prázdnin přivezla klobouk z kartonu. Žasnula jsem. Paralyzovaná její fantazií, nádhera veliká. V zimě sama od sebe najednou začala vyrábět loutkové divadlo. Přišla se zeptat jestli si může vzít krabici od mlíka. Pak si přišla pro ostré nůžky. Nějak jsem neměla čas se pídit po tom co dělá :-). Hanýžku trápily zoubky tak jsem byla zaměstnaná. Ach jo, to moje tunelové vidění...A pak mě pozvala na divadelní představení. Napsala si vlastní scénář. Žasla jsem zas. Seděla jsem v úžasu a dívala se na divadélko. Moje dcera má úžasnou představivost! Nádhera. Někdy je to trošku problém, v realitě se občas beznadějně ztrácí, ale ta její fantazie, ta je naprosto úžasná. Jak jen ji v ní udržet živou a silnou?!

Žádné komentáře:

Okomentovat