neděle 19. března 2017

Hercules Poirot

Zdroj:Pinterest

  Tak jsem zase po dloooouuuuhatánské době tvořila. Nemocné dítě poskytlo jednu výhodu, brzo usínalo a já měla volné večery. Dala jsem crossbody kabelku. Taknějak na mě přišlo Poirotovské období a sledovala jsem u práce Agathu Christie Poirota. Kabelka se tedy po něm jmenuje. Přijde mi i trošku postsecesní. Inspiraci mi poskytl návod od mé oblíbené autorky Vendulky od které často návody kupuji. Trochu jsem ji zvětšila pro potřeby dospělačky. Na kabelky pro holčičky si pamatujete?


  Tak podle jejich návodu jsem se inspirovala. Zvětšování bylo vážně děsivý proces. Párání (nadávání) a přepisování toho co dělám, abych měla kontrolu bylo vážně prima :-D. Klobouk dolů před lidmi, co vymýšlí návody, vážně! Mno, výsledek za to stojí myslím. Někdy, až zase bude čas zkusím zpřehlednit návod, aby byl srozumitelný i pro jiné lidi :-D....







  Mezi námi, Hercules je skvělý vzor. Stačí prý zapojit šedé buňky mozkové!


Zdroj:Pinterest

 
   Krásnou neděli, lidičky!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat