sobota 25. března 2017

Plyšový budha

 
 
  Na tuhle knížku mě navedl fcb. Přes Startovač, kde autor knížku prezentoval jako jeden z projektů. Přiznám se,že mě zpočátku nejdřív nadchla hlavně myšlenka, že autor chce být ve své tvorbě svobodný a nezávislý. Raději si vydá knihu sám. A tak jsem tenhle projekt podpořila. Knížku jsem si dala pod stromeček. Vůbec poprvé v životě jsem si dala dárek sama sobě přiznám se a bylo to vlastně docela prima :-D. O autorovi Michalu Čagánkovi jsem už loni četla na jednom blogu v souvislosti s jinou jeho knížkou a tak jsem se dychtivě pustila do čtení. Knížka samotná má příjemný voňavý papír a přiznám se, e pro mě přitažlivé jemné obrázky. Jemnost je vlastně slovo které ji v mojí mysli dost charakterizuje. Její atmosféra je velice klidná, přestože děj je místy dost dramatický, nějak mi ne a ne vylétnout adrenalín, což byl naprosto nový, neotřelý pocit. Asi bych ji dokázala zhltnout velmi rychle, díky stylu psaní, ale nějak jsem nechtěla. Nechala jsem si ji jako lahůdku před spaním. Večer, když skončil můj aktivní den, děti už spaly, jsem se vracela ke stránkám a vychutnávala pomalu každou jednotlivou kapitolu. Spalo se mi dobře, jako bych si mozek osprchovala, nebo tak něco. Myslím, že se budu hodně vracet, v mysli a časem nejspíš i ke čtení. Už je zařazená v knihovně mezi mé oblíbence.









 
  PS: Dostala jsem k té knížce i ten náramek z titulky a je boží....vyrobila ho Araso macramé.

Žádné komentáře:

Okomentovat