pátek 6. listopadu 2015

Halloween, Dušičky, technika a já

U nás doma slavíme Halloween. Ano, je to nebetyčná amerikanizace, ale ať se na to podíváte jak chcete, na našem území se v této době vždy nějakým svátkem uctívaly mrtvý předci. Začali to vlastněnevědomky moji rodiče před šesti lety, když si půjčili Márinku na podzimní prázdniny a aby jí spestřili program, zařadili vydlabávání dýně. Márinka byla nadšená a tak vyžadovala vydlabávání i doma. Podřídila jsem se. Nikomu to neublížilo, dělali jsme to spolu, super. Vloni ji napadlo pozvat si kamarádku. Letos už pozvala kamarádky dvě, jedna u nás spala, vydlabávali jsme dýni. Pekli dobroty, pouštěli si strašidelné pohádky....



Nafotila jsem jim celý večer a sekundovala aby si neublížili, jenže nastal nečekaný problém...můj nový telefon odmítl mít cokoliv společného s mým starým počítačem :-) asi válka generací či co, prostě jsem nebyla schopna převést fotky do počítače. Technické potíže skončily až dnes díky muži, který zasáhl a neprosně přinutil oba tvrdohlavé přístroje k neochotné spolupráci. A tak píšu s týdením spožděním :-)



Vlastně mě to moc bavilo, holky byly nadšené, i malá Hanýžka si to neskutečně užila. Stláskala toho tolik, až jsem se bála, aby jí nebylo špatně, ale nebylo, spala celou noc jako dudek. A holky taky.

Americká neamerická, vydlabávání byla švanda, rozsvícená krásně voněla a hezky vypadala.
Já zas oprášila svůj čarodějnický klobouk. Tyhle svátky a dětské karnevaly nestydatě využívám, abych si mohla taky hrát :-D

Kdopak ví co to je? Ano, to si holky hráli s fluoreskujícími tyčinkami z kiku na hvězdné války a to včetně zvukových efektů :-D. Tak se mějte krásně a hrajte si taky, je to prima.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat