čtvrtek 19. listopadu 2015

Kovářova kobyla už (ne)chodí bosa :-)

Jak tak sedím ve své minipracovničce a háčkuju, najednou si uvědomuju, že jsem obháčkovala kdekoho a sobě jsem neuháčkovala nic celé roky. Rozhodla jsem se, že to musím napravit a taky se něčím obdarovat a udělat si radost. Vzheldem k nedostatku času před Vánocemi jsem se rozhodla uháčkovat si šátek.

 Není to tak dlouhá práce a šátky nosím celou zimu...Zvolila jsem jednoduchý šátek vycházející z babiččina čtverce z jedné starší praktické ženy. Háčkovala jsem z elianu nicky, je totiž příjemný na kůži a hřeje a není tak mohutný...v barvě kterou mám obzvlášť ráda, tóny fialové, které jsem rozbila světle hnedou...Jen to focení na mě mi vůbec nejde :-( A tady je ofotografovaný rozkres:

Udělejte si taky radost...je to skvělý pocit!

Žádné komentáře:

Okomentovat