středa 18. listopadu 2015

Prázdniny s cestováním....

Rozhodla jsem se navštívit své rodiče i s holčičkami i přes absenci auta. Pojedeme vlakem. Znělo to snadně. Já, dvě holky, kufr a golfky se nalodíme do vlaku a pojedeme. Všechno bude jednoduché. Mno. Nakonec jsem všechny věci směstnala do obřího loďáku, co máme na dovolenou.


 Našla vlak který jede z Trutnova do Kolína bez přestupu. Tři hodiny, to bude dobrý, nějak je zabavím. To půjde. První fázi jsme zvládly, neujelo nám MHD na nádraží, sice jsem byla zadýchaná jak sentinel, ale stihly jsme to. Došly jsme na vlakáč, koupily si jízdenku, mlsání na cestu a čekaly na příjezd vlaku. Naštěstí předjel poměrně rychle a s vypětím sil jsem naložila holky, složený golfáč a kufr do vlaku, natáhla jsem si svaly na levé ruce...


Když vlak vyrazil ze stanice, všechno vypadalo dobře. Márinka si luštila v Mateřídoušce, Hanýžka vypadala, že bude spát...Nespala, druhou půlku cesty strávila okopáváním mě, sedačky, našich věcí, vydováním kojení asi tak každých pět minut a výskáním při kterém rezonovaly tabulky v oknech. Vydržela jsem, přežila, v cíli jsem byla rozcuchaná, vyčerpaná a bolela mě hlava, Márinka byla milá a natěšená, Hanýžka se konečně unavila a v autě usnula :-)


Kdepak u babičky chutná nejlíp, obě spořádaly megaporce večeře a celé nadšené málem zničily psa mých rodičů....

Užily jsme si všechny aspekty výletu, včetně neustávajícího deště a cesty zpátky. Bylo to celkově vzato prima. Příště budu připravená. Vezmu víc hraček do vlaku a víc leporel a uspávací střely :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat