středa 11. listopadu 2015

Zateplit....

Ukázaly se podzimní mlhy a déšť. Tady v Podkrkonoší bývá už teď studený a tak jsem se jala zateplovat nejmladšího člena rodiny, neb my ostatní máme přehršle čepic, návleků, šálů z předešlých let :-)...



Přiznávám se zcela bez mučení, že modročervená čepka je od Bandorky z blogu, původně pro soutěžení v projektu, ale jako vždycky nestíhám :-D, eliotka je zase podle návodu od Fizule, nákrčník a návleky jsou moje osobní improvizace, rozhodla jsem se, že dodám návod, pracuje se na něm intenzivně..Tak zimo, klidně přijď my jsme už obháčkováni teple....

3 komentáře:

  1. To musí holčičkám moc slušet, ta růžová je hezká.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-), vypadají kouzelně, ale já nejsem objektivní, jsem matka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nesmysl, matka je ta nejpovolanější, aby hodnotila krásu a inteligenci svých dětí!!!

    OdpovědětVymazat